خخخخخخخخخخ
تاريخ : شنبه 23 آذر 1392برچسب:, | 12:42 | نویسنده : مهدیه مهدوی

 

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت9:34---30 آذر 1392
ترم 2 بودیم .... چمنا خیس بود....داشتم قدم میزدم یهو از حالت عمودی کاملن به حالت افقی درومدم

ملت ها بالای درخت توتا بودن....همه بهم خندیدن....خیس خیس هم شده بودم

(البته این رازو نباید واسه ترم پایینیا فاش میکردم .. شما نشنیده بگیرین)
مهدیه:ههههههههههههههههههههههههههههههه


mohit78
ساعت22:54---29 آذر 1392
عاقا این زانوش شکست. چند روزه فقط داره میفته!
مهدیه:تقصیر خودشه خب،جلو پاشو نگاه نمی کنه:D


یسری
ساعت11:16---28 آذر 1392
اخی یاد لیزخوردنم جلوی سلف بخیر خودم ازخنده داشتم منفجر میشدم ولی من با کفش کتونی بود اون دیگه واقعاخنده داربود
مهدیه:والا منم خودت دیدی ماهی دوبار با کتونی از پله ها میفتم:D


mohit78
ساعت1:31---26 آذر 1392
مطلب بذاریییییییییییییییییییییییییی یییییید
مهدیه:چشم:D


sahar
ساعت16:48---25 آذر 1392
خخخخخخخخخخخخ

خیییییییییییلی باحال بوووووووووووود

من خودم اینقدر زمین خوردممممممممم و بقیه بهم خندین که نگوووو
مهدیه:سحر جان من ماهی دوبار از پله های دانشکده سقوط آزاد دارم:D


بنیامین حبیبی
ساعت23:56---23 آذر 1392
تکراری بود قبلن دیدمش...ولی خخخخ باحاله..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شهر کرد
  • سیب سفید